BALEK ?
aduduhh , aboh tetibe lak cakap balek kol 3 T__T aku tak ciap barang2 g niehh =='
bese arr , tanye lahh budak mane pom , mesti kemas barang last minute ..
kalo tertinggal , tinggal ahh >.< alasan tertinggal uhh dah basi , but still bole digunapakai kalo
barang yang tertinggal uhh bende wajib hahahaha setakat niehh aku tak tertinggal pa pe g , setakat baju ,
buku uhh bolehh diselamatkan lagi .. MAKANAN ! ?
puase lahh aku nampaknye kat sane nanti T___T
Older Post | Newer Post