HANIE BENGONG =='
ASSALAMU'ALAIKUM (:
haishh =='
petang tadi onl fb , then tetibe fb cakap error mase log in .
sebab aku tukar password .
bilo ? adoii =='
sebagai langkah berjage2 , aku g secure aku punye fb .
udah ! tadi bukak , aku taleh buat pa pe !
mule2 cuak giler , yelahh , dalam fb aku macam2 ada >.<
k , cool . slowly aku check and recall balek camne aku buat
petang tadi ==' memang nak nanges da lahh huhuhu
nak je aku call SAA then jerit T_____________T
pk2 balek , aku yang carik nahas sendirik ngeeeeeee >.<
then , ALHAMDULILLAH SYUKUR NIKMAT !
dapat unsecure then okay ! :D
tulahh hanie , pandai sangat g kodek fb =='
kbhai >.~
Older Post | Newer Post